سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است
سرخط خبرها

رینگ لایت و دسته بازی، سوار بر گوشی هوشمند!

  • کد خبر: ۷۸۹۶۶
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
رینگ لایت و دسته بازی، سوار بر گوشی هوشمند!
معرفی دو اکسسوری جالب گوشی‌های هوشمند که احتمالاً آن‌ها را نمی‌شناسید.

محمدرضا ضیاء | شهرآرانیوز؛ لوازم جانبی گوشی انواع مختلفی دارند و در دید بسیاری از ما به گلس و گارد و کابل و شبیه این‌ها خلاصه می‌شود، اما لوازم جالب و بعضاً عجیبی وجود دارند که تجربه کار با گوشی‌های تلفن همراه را جذاب‌تر می‌کنند و گاهی برای رفع نیاز‌هایی فراتر از چیزی که از یک گوشی انتظار داریم، به کمک این وسیله ضروری زندگی امروز می‌آیند. در این مطلب دو تا از این اکسسوری‌های جذاب را معرفی خواهیم کرد.

تجربه بازی درست مثل یک کنسول گیم حرفه‌ای

همه گیمر‌های حرفه‌ای همان قدر که به خود بازی معتاد هستند، به کار با دسته کنسول بازی شان هم معتادند. دیگر آن زمان گذشت که کسی با کیبورد فیفا و نیدفوراسپید بازی می‌کرد. شرکت‌های مطرح ساخت کنسول بازی هم روی مدل‌های به روز خود به عنوان یه وجه تمایز و برتری، همیشه تغییراتی برای بهتر شدن ارگونومی و طراحی دسته هایشان انجام می‌دهند، اما باورتان می‌شود که اکسسوری جذابی وجود دارد که شما می‌توانید بدون نیاز به کنسول حرفه‌ای بازی و با موبایلتان با دسته‌های رایج کنسول‌ها بازی کنید؟

 

این دسته‌ها که با بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شوند، همین الان به وفور در انواع و با قیمت‌های مختلف در بازار کشور خودمان هم پیدا می‌شوند و به تمام گوشی‌های امروزی وصل می‌شوند. مدل‌های حرفه‌ای این نوع دسته‌ها پایه نگه دارنده گوشی هم دارند تا شما نگران جای گوشی موقع بازی کردن نباشید. درباره بازی‌هایی با کنترل پیچیده معروفی مثل Call of Duty و PUBG که نمی‌توان به راحتی با نمایشگر لمسی بازی کرد، دسته‌های بلوتوثی یا حتی اضافه کردن دو دکمه سخت افزاری کمک زیادی به بهبود تجربه بازی خواهد کرد.

برای عکاسی حرفه‌ای دیگر چیزی کم نخواهید داشت

این روز‌ها بیشتر از هر موقع دیگری افراد مختلف، با دوربین‌های گوشی شان کار می‌کنند. خیلی‌ها حتی از دوربین گوشی شان برای کسب و کارشان در فضای مجازی کمک می‌گیرند و با پیشرفت دوربین گوشی‌های هوشمند، دیگر نیازی به دوربین‌های حرفه‌ای احساس نمی‌کنند، اما مسئله مهمی که هنوز برای عاشقان عکاسی با تلفن همراه توسط گوشی به تنهایی رفع نمی‌شود، نور است. برای بهبود نور رینگ لایت‌های متنوعی در ابعاد مختلف وجود دارند که گاهی خیلی بزرگ هستند، حملشان سخت است یا برای جایی که برق نیست، مناسب نیستند.

 

این مشکل با یک اکسسوری جذاب حل می‌شود. مدل کوچک و ساده‌ای از رینگ لایت را می‌توانید در قالب ابزار جانبی برای گوشی تان تهیه کنید. رینگ لایت‌های مخصوص گوشی‌های موبایل با درگاه USB شارژ می‌شوند و سپس با سوارشدن روی گوشی، نور استودیویی را برای دوربین سلفی فراهم می‌کنند. البته از چنین رینگ لایت کوچکی نباید انتظار عملکرد رینگ لایت‌های استودیویی را داشته باشید. این ابزار برای کسانی کاربرد زیادی دارد که زیاد از دوربین سلفی گوشی استفاده می‌کنند، بلاگری می‌کنند یا می‌خواهند از محصولات کوچک کسب و کارشان عکس بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->